Klik Me ! ! !

Followers

Thursday, September 25, 2014

Expedisi driving KK Ranau Kundasang !! (Ep3~)

Assalammualaikum...


bersambung....
eh....berjumpa lagi la.....hahaha..

oke...sblum ne dah p Pekan Nabalu, Kinabalu Park, Luanti, Sabah Tea n poring....the next destination issssss.................mooo mooo

ni antara gambaran saja.....tapi luas sangat padang ne..sampai saaaanaaa..heeene ambil gambar dari luar je....

oke.....yg ne gambar dari dalam pagar...bayar tiket singgit jerr.......
masuk nak tengok kilang susu lembu konon nya..hehe....snap..snap dulu..
kalau menyampah xpayah tengok ek..haha

mesti korang heran kenapa aku pakai ala-ala sejuk sangat dari tadi...aku ne sensitip sejuk sangat...
tapi disebabkan hari tu memang mendung macam nak hujan cuaca makin bertambah sejuk....
tula batu yang org dok bgamba selalu....

ehee..mau juga bgambar sini bah.....tapi x berani nak panjat pun..takut.....

lastly sebelum balik........berbaris untuk beli susu.......hmmm...panjangnya barisan
wat muka cebik penat berbaris..
n kawan aku pun cakap....''xpayah la,,ada bah di milimewa''
tapi aku nekad juga nak beli kat situ....
tapi lepas tu dia yang paling berabis minum susu..hishhhhhh...

oke..
lepas je dari tempat lembu kami bertolak cari ladang strwberinyaaaa...tapiiiiii...
malangnya...masa kami pergi sana...strawberi dah habis kena harvest awal pagi tadi n kawasan tu dh kena racun..so x boleh nak masuk....
jadi..kiteorg pun masuk taman bunga ne....(actually kedai bunga)







hmmm..ada apa pada bunga..hahaha

oke..habis dah gmbar ekspedisi kami...kenapa banyak gambar aku? sebab kwn aku tengah jadikan aku model dia dgn dslrnya konon...hmm...lantakla...walaupun xpandai jadi model2 ne....layan jer..hahaha
kazen kwn aku plak ade dslr dia sendiri..so dia sebok bergambar ngn kawan dia la...

mase nak balik tu hari dah petang n hujan...so kiteorg pun carilah tempat penginapan tapi malangnya semua full sebab org banyak sgt arini n kebetulan hari ni merupakan cuti Hari Malaysia......so dengan kecewa dan kepenatan...aku drive balik KK hantar dorg ke hotel..pastu aku terus balik hostel di Tuaran........tengah malam juga aku sampai kampus....penat......sampai bilik je terus pengsan tido sampai pagi..............

oke..tu je ekspedisi aku kali ne..tunggu aku post pula pasal perjalanan ke pulau2 di Sabah......coming soon...

No comments:

Post a Comment

Klik Me ! ! !

ALUMNI IPGKENT

Daisypath Anniversary tickers